elinolsson91

Alla inlägg den 24 februari 2013

-

Av Elin Olsson - 24 februari 2013 09:55

Bésame!

Av Elin Olsson - 24 februari 2013 09:47

Jahhaa, idag är det då söndag! Annie åkte hemåt för en stund sen! Hannah sitter och pluggar och jag chillar lite framför datorn! Det har varit en bra , men rätt så intensiv helg, så jag är lite slöö..

Får väl se vad som händer idag.

Blir nog bakad potatis och något till lunch idag, mums!


Av Elin Olsson - 24 februari 2013 01:28

Igår eftermiddag så hämtade jag upp Annie på emporia, hon hade gått dör några timmar medans hon väntade på att jag skulle sluta jobba! Fick sluta vid halv fem, så lite tidigare =)
Vi åkte hem till mig och Hannah, satt där en stund och pratade sen åt vi!
Strax efter sju så hade Alex kommit med och vi åkte till värnhem på förfest hos någon av Hannas klasskompisar..
Runt elva så kom Abbe och hämtade upp oss, träffade även robin och Niki ute med! Hade en jättebra och rolig kväll igår!!

Idag gick vi upp ganska tidigt! Det blev shopping på stan, jag köpte en ny jacka! Annie köpte lite mer! =P jag och Annie var också och fikade på kafferosteriet, ett jättegamalt mysigt fik!!
Väl hemma igen så satt Hannah och Alex fortfarande och pluggade, vi gjorde lite carbonara!
Ikväll på var vi på bio! Vi såg "Django Unchange" , de var nog den bästa film jag sett på länge!! =P
Nu är det dags för sängen!!

Byebye!
Good night! =)

Ovido - Quiz & Flashcards