elinolsson91

Alla inlägg under januari 2013

..

Av Elin Olsson - 7 januari 2013 14:17

Är tillbaka i skolan igen! Första föreläsningen nu för iår! Känns kul att börja igen! Men vill samtidigt vara ledig liiiite till =P julledigheten har ju gått så grymt snabbt!! =P

=)

Av Elin Olsson - 6 januari 2013 21:50

Sitter och ser på film nu, "The Back-up plan", kul film!

Idag har jag pluggat och tagit det lugnt mest, i eftermiddags blev jag och Hannah fotade, alltid lika kul att fota och att vara med på bild! Så vi var modeller idag =) Kul!

Imorgon börjar jag skolan, gud var tiden har gått snabbt, hela mitt jullov har redan gått! 2 och en halv vecka går grymt snabbt alltså! Så imorgon är det dags för skola igen, går från 13-16 så det blir en mjukstart =)

Av Elin Olsson - 6 januari 2013 12:38

Lugn söndag idag! Blir lite plugg kanske =P är rätt trött efter utekvällen igår =P
Nu pluggar jag lite, snart dags för lite kaffe, det skriker i kaffetarmen! =P
I eftermiddag händer det något kul! Mer information om det kommer senare =)

.=)

Av Elin Olsson - 6 januari 2013 02:39

Hemkommen efter en rolig men lugn utekväll i Jönköping ihop med Annie! =)

Av Elin Olsson - 5 januari 2013 15:50

Tömma hela flaskan ikväll!??! =D






NOOT!!!! XD

Av Elin Olsson - 5 januari 2013 13:28

Pannkaksdax ! =D

Av Elin Olsson - 5 januari 2013 13:27

Igår så hjälpte Hannah mig att färga håret! Och såhär blev det =)

Av Elin Olsson - 5 januari 2013 10:37

Igårkväll var vi på filmkväll hos fredrik! Var där med bland annat Hannah, Tessan och Annie, vi såg "Dark Shadows", har sett den innan, men tycker den är bra!
Idag ska jag plugga lite, gå en promenad ner till stan, ikväll vet jag inte vad som händer =)

Ovido - Quiz & Flashcards