elinolsson91

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Olsson - 21 januari 2013 09:12

Nu har jag installerat mig lite halvt hos Hannah! Igår när vi kom blev det kaos! Saker överallt! XD idag när Hannah gått iväg till skolan så hann jag fixa iordning lite mer =) sen tog jag bussen mot hyllie och min praktikplats! Bara ett äventyr i sig att åka buss! Brukar aldrig göra det annars =)
Nu får vi se hur första praktikdagen blir =)

Av Elin Olsson - 20 januari 2013 17:45

Nu går strax tåget ner mot Malmö! Vi är snart på G! Imorgon väntas första praktikdagen!


 

Av Elin Olsson - 20 januari 2013 15:29

Om tre timmar går tåget mot Malmö !! =)

Av Elin Olsson - 19 januari 2013 22:10

Lördagsmys med räkor och vitt vin <3

Av Elin Olsson - 19 januari 2013 18:28

Igår så var det en revalitv lugnt dag. Lite senare framåt kvällen kom Annie och hämtade mig, vi åkte och handlade lite tacos och sen vidare hem till Tessan, åt god tacos! Sen kom även Tove också..


 



       

     

Strax innan tio åkte vi ner till Mezza för att möta upp hannah som just slutat jobba, Linn var också där med ett gäng kompisar =) Tog en öl där och hade trevligt, sen kom också Jimmy Ward =)


 


 

Det blev en bra men lugn kväll, Annie skjutsade hem oss rätt tidigt..

Idag har det också varit en lugn dag, var nere på stan en sväng sen var vi ute och gick en skön promenad i träslända innan, men usch vad kallt det var! Har -16 här så det var grymt kallt =) Sen har jag packat idag med!

Ikväll när Hannahs slutat jobba ska vi äta räkor, dricka vin och se film <3 Mys

Imorgon så ska jag packa det sista! det är helt sjukt hur fort det har gått!! Jag börjar ju på praktiken på Måndag i Malmö!! =)


Av Elin Olsson - 19 januari 2013 15:58

Skulle precis ut på promenad då jag hitta denna fina istapp på vårt tak!

<3

Av Elin Olsson - 18 januari 2013 15:20

My Heart = Protected Area!!

.

Av Elin Olsson - 18 januari 2013 09:15

Gott!!

Ovido - Quiz & Flashcards