elinolsson91

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Olsson - 11 januari 2013 23:56

Hittade detta i min pluggbok =P

Av Elin Olsson - 11 januari 2013 20:55

Ätit skink och ostpaj ikväll! Kan vara bland det godaste som finns =P <3

Av Elin Olsson - 11 januari 2013 15:30

"A friend is a hand that is always holding yours, no matter how close or far apart you may be. A friend is someone who is always there and will always, always care. A friend is a feeling of forever in the heart"

Av Elin Olsson - 11 januari 2013 11:39

Tänk om man skulle leva i en värld utan några vänner, utan kärlek och utan familj? Det finns ju faktiskt folk som lever så.. men jag har aldrig vrit en person som vill leva så..

Man har hört folk säga många gånger att: "Ensam som starkast", men hur stark är man egentligen ensam, känns som att man skulle vara mer utsatt. Hur kan man leva ensam?

Varför snurrar det så många tankar i mitt huvud? är jag en förvirrad själ som inte vet när livet börjar, eller har det redan börjat kanske? isf vill jag hoppa av och börja om. Jag vill dra tillbaka tiden och få saker ogjort, men jag har alltid fått höra; "ångra aldrig det du har gjort". Jag ångrar mycket här i livet.. Tror inte att det finns en enda människa som inte ångrar något som de har gjort..


Av Elin Olsson - 11 januari 2013 11:28

Här blir det plugg hela dagen för min del idag! Har tenta imorgon förmiddag nämligen!

Kanske hinner med en liten promenad idag också, måste ut och få lite ny enegri, fast det snöar och är kallt så kan det nog vara bra med lite frisk luft också!

.

Av Elin Olsson - 11 januari 2013 09:15

 

Av Elin Olsson - 10 januari 2013 19:58

Var nyss ute på en långpromenad med pappa! Det var dock inget roligt väder att gå i, minus grader och snö, det stack i ansiktet =P när vi kom hem åt vi , frös som en isbit =P nu sitter jag under en filt i sängen och pluggar! Här är det iallafall varmt!! =)

Av Elin Olsson - 10 januari 2013 10:44

Plugg, PLUgg, PLUGG!!! Måste hinna med lite mer innan jag ska till skolan =P

Ovido - Quiz & Flashcards