elinolsson91

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Olsson - 25 januari 2013 18:06

Idag lagar Hannah maten! Broccoli och skinkpaj =) <3

Av Elin Olsson - 24 januari 2013 23:34

Ikväll har vi vart på myskväll hos Hannas klasskompis Anna och fyra andra av Hannas klasskompisar! Såg bland annat på "fråga Olle", det finns rättså sjuka människor alltså! =P
Nu är det dags att sova! =)

Av Elin Olsson - 24 januari 2013 18:51

Min syster är inte den bästa i köket, idag lyckas hon bränna hamburgarna, tappa all broccoli när hon skulle hälla av vattnet om inte detta vore nog så tog hon ur hamburge-bröden ur frysen och satte dom i mickron, hon glömde tiden och bröden blev på något konstigt vis stenhårda =P hahha  det är inte  alltid lätt syster! =P


Dock hade hon vart gullig och lagat två matlådor åt mig som hon stolt visade upp när jag kom hem =D


Du är inte bäst på matlagning lillasyster, men jag tycker om dig ändå! =) <3<3

Av Elin Olsson - 24 januari 2013 18:51

Min syster är inte den bästa i köket, idag lyckas hon bränna hamburgarna, tappa all broccoli när hon skulle hälla av vattnet om inte detta vore nog så tog hon ur hamburge-bröden ur frysen och satte dom i mickron, hon glömde tiden och bröden blev på något konstigt vis stenhårda =P hahha  det är inte  alltid lätt syster! =P


Dock hade hon vart gullig och lagat två matlådor åt mig som hon stolt visade upp när jag kom hem =D


Du är inte bäst på matlagning lillasyster, men jag tycker om dig ändå! =) <3<3

Av Elin Olsson - 24 januari 2013 09:25

Idag är det redan min fjärde dag på praktiken, shit vad snabbt det har gått! Idag tog jag bussen till stadsbiblioteket, där ska det vara en liten föreläsning idag =)

Av Elin Olsson - 23 januari 2013 15:59

Hej!
Idag har vi haft mycket att göra och dagen har bara rullat på av sig själv! Sändningen blev bra!!
Nu hade jag tänkt dra mig hemåt och sedan ner till stan för att gå några ärenden =P
See you !

Av Elin Olsson - 22 januari 2013 23:11

Jag tränar mig på att åka buss!! Hoppas det går bättre imorgon =)

Av Elin Olsson - 22 januari 2013 23:08

... Är gjord! Hade lite mer att göra idag då vi skulle rigga för en sändning på en skola. Ska sända ifrån skolan imorgon! Jag ska få filma lite dokumentärt och lite "behind the scenes" =) blir spännande att se hur de gör när de ska filma =)
Efter praktiken åkte jag hem, jag och Hannah tog det lugnt, sen mötte vi upp amanda (Hannas plastis) på Gustav Adolfs torg , skön kvällspromenad! Sedan gick vi hem och lagade lite mat!
Dags att sova nu! En ny dag imorgon =)

Ovido - Quiz & Flashcards