elinolsson91

Alla inlägg den 16 januari 2013

=)

Av Elin Olsson - 16 januari 2013 13:49

Nu är det snart dags för föreläsning i skolan, ska få lite handledning om reportage uppgiften =)

Så jag får det klart någon gång!

I eftermiddag ska jag ner på stan med mamma, ska göra lite ärenden och bland annat hämta mina Eva solo vinglas som har kommit =) De är lite speciella för de är snea där uppe, snygga iallafal!

Ikväll ska jag till Tessan och hälsa på i hennes nya lägenhet, var där uppe får någon dag sen med Annie! Lägenheten var jättefin så hoppas att Tessan ska trivas där! =) <3

Ha en bra dag allihopa!

Av Elin Olsson - 16 januari 2013 12:10

Äntligen så har jag börjat komma någonstans med mitt arbete! Har fått inloggningarna till sidan vi ska använda oss av nu och det underlättar ju något! Några timmar till här och sen är det nog klart! =) Skönt!

Av Elin Olsson - 16 januari 2013 08:51

Är i skolan igen för att jobba lite mer på mitt reportage! Får se hur det går idag, tankarna kanske har klarnat lite sen igår =P

Ovido - Quiz & Flashcards