elinolsson91

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Elin Olsson - 22 april 2012 09:11

Det blev en bra dag igår! Vi gick upp tidigt, klockorna var ställda på åtta och vid halv tio var vi nästan klara och satt och åt =P dagen började med en utflykt till Ölands norra udde, för att se på ett båt vrak, det var fint, vi tog mycket fina bilder där =) när vi var klara där så gick vi igenom trollskogen innan vi skulle tillbaka till bilen, påväg hem så köpte vi med oss pizza att äta, gott! Lite senare på dagen så bar det av in till Borgholm, jag handlade ett par röda skor. Framåt kvällen så satte vi oss på strand hotell och drack och pratade lite, de hade en trubarur där som vi sjöng lite allsång med =P Lite senare åkte vi iväg till Harrys för att spela lite bowling, det gick inte så bra för mig, men Annie vann =) vi åkte hemåt runt kl ett sen blev det efterfest i stugan, det blev en rättså bra dag tillslut iallafall =D ciao*

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards