elinolsson91

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Elin Olsson - 7 april 2012 11:24

Igår så var det en händelserik dag, kändes som att jag hann med mycket =)

Dagen började med att jag och Linus åkte in till Elmia, här kommer lite bilder därifrån ..



 


 


   


Var mycket att se, många fina bilar och så träffade jag lite roligt folk där inne med =) Jag var inte på Elmia förra året, men det var ju ungefär som när jag var där för två år sedan, inte mycket förändras..


Senare på kvällen var det dags för utgång, det började med fest i Norrboda hos Johanna Stenvall, jag och Emil åkte dit vid nio, Hannah och dom var redan där.. sen så tog vi taxi ner till hotellet allihoppa, Linus mötte upp mig där nere med, och det blev en bra, rolig kväll. träffade mycket kul folk även här =)



 


   

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards