elinolsson91

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Elin Olsson - 4 april 2012 17:30

As drops of rain, leaving the beautiful sky,
tears flowing slowly down her cheek.
It leaves a wet spot on the ground, like a puddle.
Tears run down and dries slowly on his cheek.
How could it be like this.
The world is quite similar, yet different.
It is not always as nice as it seems.

4/4

Av Elin Olsson - 4 april 2012 13:21

Jag tog mig till skolan idag trots allt, skippade den första föreläsningen, men nu är jag här iallafall, får försöka vara kvar fast det är jobbigt!

Får ta det lugnt när jag kommer hem sen istället!

Igår var jag på första föreläsningen , men gick hem innan den andra började, gick hem och vilade, sen hade jag lovat att vi skulle fika med sysslingarna Maja och Lukas, så det var de två, Hannah, Jag, Ingrid och mamma som åkte ner och fikade på Elsies, var kul, det var ett tag sen vi träffade dom nu. sen svängde vi frbi en sväng hos Martin med, sen åkte jag hem och somnade =P

Nu verkar det också vara bestämt att vi ska till Annies stuga på Öland helgen den 20-22 April, det kommer nog bli roligt, har aldrig varit där innan nämligen =) Får hoppas att det blir så bara också, helgen efter det ska vi till Tyskland med =)

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards