elinolsson91

Alla inlägg den 10 april 2012

.

Av Elin Olsson - 10 april 2012 21:30

Den som inte lever livet nu, lever aldrig. -Vad gör du?


Av Elin Olsson - 10 april 2012 16:15

Mina drömmar ska en dag bli sanna
jag vet att man kan om man vill
allt det vackra i livet jag söker
bara vara och få finnas till

När jag funnit
det vackra i livet
vill jag ge allt till dig du min vän
som har gett mig
så många minnen
sedan söker jag lyckan igen

När min tid sedan kommit till slutet
ska jag veta att allt det jag gjort
inte bara har varit
förgäves
jag har lyckats med det som jag trott

Av Elin Olsson - 10 april 2012 08:11

Hej, igår så var Ingrid, Rainer och lilla mormor här och åt påskmiddg, de skulle nämligen åka hem till Tyskland idag igen, så det blev trerätters middag igår =) till förrätt åt vi kräftsoppa, jättegod var den, till varmrätt blev det en kycklinggryta med mango chutney och till efterrätt åt vi jordgubbsmousse med bär =) det var gottigt! Lite senare kom Linus han åt lite av det med, vi såg på ett videoklipp och sen såg vi lite på tv, kommer sakna han! Linus ska jobba i Skövde nu några dagar och vet inte när han kommer tillbax, saknar han redan! =PNu sitter jag på tåget mot Jönköping för två stycken föreläsningar idag, annars ska jag nog plugga, kanske träna lite med, vi får se! Ciao*

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards