elinolsson91

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Elin Olsson - 12 april 2012 09:35

Sitter i skolan på föreläsning nu, handlar om statistik och om enkäten vi snart ska börja jobba med, problemet är att vi i vår grupp inte riktigt vet än vad vi ska undersöka =P Måste komma på ett bra ämne snart, för det är dags att börja sätta igång!

Idag kommer Linus hem igen, så ska träffa honom, men innan det så ska jag och hannah hinna med att träna, har varit lite dåligt med det på senaste tiden, var sjuk föraa veckan, så då blev det ingen träning, men nu får vi sätta igång att brja igen =)

Imorgon så ska jag jobba på QPC, på eftermiddagen ska vi hem till Martin och fika, kanske ska ut på kvällen med, får se.. På lördag så ska jag på fest hos Annie, hennes badrum har blivit klart nu efter att de har renoverat det, så då tänkte vi ha lite fest =) På söndag ska jag fika med Emil en stund, får se var som händer däremellan, hinner säkert med att trycka in något mer roligt =P

 

Av Elin Olsson - 12 april 2012 09:33

Saknaden av en vän
När man inte får fram ett
ord
När man saknar en vän
Man vill bara säga förlåt

När man
älskar
När man gråter
När man ångrar
När man saknar

Då hjärtat
slår 500 slag i minuten
Då tungan helt plötsligt frusit till is
Då hjärnan
bara har en tanke kvar:
Saknaden, sorgen, uppgivelsen

När man bara
vill skrika,
När man bara vill brista ut i gråt
När man bara vill slå
sönder
När man bara vill försvinna

Det är då man bönar och
ber
Snälla, ta bort min smärta
Snälla, låt mig få skratta
Låt mig vara
lycklig, en allra sista gång

Saknaden av en vän är stor
Den gör ont
inombords
Den gör en nästan galen
Man vill bara säga förlåt…

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards