elinolsson91

Alla inlägg under november 2012

=)

Av Elin Olsson - 2 november 2012 17:09

Nya jackan !! =)

Av Elin Olsson - 2 november 2012 17:05

Idag sov jag liite längre, skönt faktiskt =)
Hannah och jag gick senare ner mot stan för att köpa en present till pappa som snart fyller år! Vi hittade en fin grej! =)
På stan träffade vi också Emil, som var med oss och kollade in alla saker =) jag köpte en ny jacka, som jag ska lägga upp bild på sen!
Nu befinner vi oss i Jönköping, har varit lite överallt och kollat på bland annat ljusstakar till Hannah!
Nu är jag på högskolan och ska hämta kamerautrustning =) ska filma min kortfilm i helgen =)

*

Av Elin Olsson - 1 november 2012 22:08

GodNattVärlden!ÄrHeltSlutIkväll!!=P

*

Av Elin Olsson - 1 november 2012 22:08

GodNattVärlden!ÄrHeltSlutIkväll!!=P

Av Elin Olsson - 1 november 2012 12:40

Sitter på tåget till jönköping påväg till dagens föreläsning =)

Av Elin Olsson - 1 november 2012 10:45

Strax blir det fika med Annie! =) Var ett tag sen =P

Sedan bär det av mot Jönköping och en föreläsning om kortfilm och kameror =) Ska själv spela in en kortfilm snart, måste bara komma på vad den ska handla om! Temat är Hållbar utveckling, ett rätt svårt ämne om ni frågar mig! =) ?!

Av Elin Olsson - 1 november 2012 09:53

Min nya hårfärg! =D



 

?

Av Elin Olsson - 1 november 2012 09:48

Fick en stark känsla av att inom snar framtid kommer något exceptionellt att hända... ?

Wonder what...?

Ovido - Quiz & Flashcards