elinolsson91

Alla inlägg den 12 november 2012

..

Av Elin Olsson - 12 november 2012 23:15

Jag vet vad du känner, du kan inte gömma det längre.

Jag vet inte vad jag vill och du vet inte hur du ska få fram det du har att säga,

orden stakar sig, de fastnar i halsen, du blir tyst.


Jag har sett dina blickar, hur de följer mig,

uppmärksammar varje ny nyans i mitt ansikte, du studerar mig, vill lära känna mig bättre..


Jag kan inte släppa in någon inpå mig inte än, inte nu.

Men jag ska försöka, jag vill!


Det känns så skönt när du tar i mig, nuddar vid mig .

Få känna närhet till en annan människa eller när du kramar mig lite snabbt sådär,

jag känner hur du vill ha kvar mig där, i din famn, bara liite till.


Men jag är märkt, från mycket längesen, jag har sår som inte kan läkas,

tankar som upptar min hjärna, känslor som inte kan försvinna.

Jag vill gå vidare, men kan inte, jag fastnar, precis som du gör nu..


Det är det som kärlek är..

.

Av Elin Olsson - 12 november 2012 19:09

 


Såå söööt! =P

Av Elin Olsson - 12 november 2012 16:28

Alltså ärligt! Jag bara älskar den här godissorten!! tror jag kan äta hur mycket som helst av dom =P DET ÄR SJUKT!!! =D

 

Av Elin Olsson - 12 november 2012 14:02

Alltså kan inte folk få gå av tåget först, innan folk som ska gå på tränger sig in och ska gå på! Snälla människor! Vänta lite och låt oss gå ut först!!! =P
Stör mig något grymt på detta fenomen =P !!

Av Elin Olsson - 12 november 2012 08:21

 

=)

Ovido - Quiz & Flashcards