elinolsson91

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Elin Olsson - 14 november 2012 15:33

Åhh! jag blir så trött på mig själv ibland! Självklart glömde jag att ladda mobilen i morse, på tåget in upptäckte jag att jag hade typ 22% kvar av batteriet, så jag tänkte nu måste jag spara på batteriet =P Men ettrig som jag är med min mobil så kunde jag ju inte låta bli att smsa några sms och kolla facebook och vips så hade jag helt plötsligt bara 2% kvar och så såg jag hur min kära mobil bara dog! =(

Vilken panik jag fick eller!! Så sen tolv idag har jag levat utan mobi, och det känns ska jag säga, man använder den till mycket man inte ens täner på! Men nu är jag hemma och nu har jag återupplivat min kära vän! Åh , jag är så lycklig att du är tillbaka!! Du är saknad ! =D =P <3

Av Elin Olsson - 14 november 2012 11:15

Är i skolan, har haft föreläsning, nu väntar jag på mina gruppmedlemmar som jag ska göra mitt nyhetsinslag med, vi måste få gjort allt idag, annars imorgon, sen ska jag hem och skriva klart min analys, äntligen!! sen måste jag plugga inför tentan på lördag med. Har mycket i huvudet nu! =P

Av Elin Olsson - 14 november 2012 09:30

Att springa runt och filma i skolan är ju kul i sig, men det gör det lite svårare när man inte hittar en intervjuperson som kan ställa upp =P

Ovido - Quiz & Flashcards