elinolsson91

Alla inlägg under november 2012

=)

Av Elin Olsson - 11 november 2012 22:52

En trött Elin säger god natt efter den bästa helgen på länge!! =) <3

Av Elin Olsson - 11 november 2012 20:40

Mys i soffan ikväll! Sitter under en filt med bok, te och godis =) trött efter en väldigt lyckad och grymt kul helg ! =) <3

<3

Av Elin Olsson - 11 november 2012 14:08

<3 fint!

=)

Av Elin Olsson - 11 november 2012 12:55

Utekväll med underbara vänner i Nässjö igår =) <3

Av Elin Olsson - 10 november 2012 10:32

Fattar inte hur jag orkar men nu är jag uppe och går 5km i lövhult=P
Träffade en kossa

Av Elin Olsson - 10 november 2012 03:23

Kom hem från Jönköping för en stund sen!! Har haft en jätterolig kväll på sliver =)

Av Elin Olsson - 9 november 2012 10:12

Fredag IGEN! Gud vad veckorna går snabbt! Nu är det redan den 9:e November, alltså är det bara 19 dagar kvar tills jag fyller 21! Det är sjukt! Kändes som om det inte var längesen jag hade min 20-års fest tillsammans med Hannah!

Men gud vad mycket jag har hunnit med under det här året! Tänkte ta en liten tillbaka blick på årets händelser =)


 


Jag började blogga på bloggplatsen i Mars, och det här var en ibland de första bilder jag la upp, på mig och en av mina bästa vänner Annie =)


 


I April var jag på Öland, i Annies stuga med ett skönt gäng =)


 


Var också på Elmia-mässan för första gången på två år , haha =P


 


I Maj blev det en tripp till Tyskland med familjen för att hälsa på släkt =)


     


I Juni åkte jag och Tessan till Västervik och hängde =P Var Även skolavslutning för mina sysslingar Maja och Lukas


 


Lillasyster tog studenten =D Minns själv min student-dag  så jäkla väl!


 

Juni blev snabbt till Juli och vi åkte till Oslo på shopping =)

       


Åkte även till Öland och Västervik med härliga vänner =)


 


I Augusti var det dags för den årliga turen till Eksjö Stadsfest! Med bland annat Kapten Röd, Magnus Uggla och den Svenska Björnstammen på scen =D


     


Cypern-resan =)


   


Det börjar gå mot höst och September är här =) Mycket got mat och många fester.


     


I Oktober blev det en tur till Malmö för att hälsa på Hannah, träffade även Abbe där <3


 


Och nu är vi snart framme i nutid, det här var en bild på oss innan utgång i Jkp =)



   

Nu är vi framme i November and i love it! =D <3


Av Elin Olsson - 8 november 2012 15:45

Har gått en promenad idag, annars har jag mest bara pluggat =) vart ledig ifrån skolan idag nämligen !
Ikväll ska jag eventuellt träffa Annie och Hanna A =)

Ovido - Quiz & Flashcards