elinolsson91

Alla inlägg under november 2012

=)

Av Elin Olsson - 7 november 2012 14:38

Slutar strax och då tar jag tåget mot Nässjö! I eftermiddag ska jag träffa Tessan och Linn =D

    

Av Elin Olsson - 7 november 2012 12:53

Håller på att redigera min kortfilm, har föreläsning och går igenom en massa saker i rasande takt! Det gäller att ha huvudet på skaft =P

Av Elin Olsson - 6 november 2012 22:00

Nu ska jag och pappa se på "69 saker du vill veta om sex". KulKul!

Av Elin Olsson - 6 november 2012 17:15

Har vart hemma och pluggat och haft det skönt idag =)

Ett plus är all te med honung i, som jag har druckit idag =)

Dock är det ett minus idag, jag har typ överansträngt mig i min högra handled, jätte konstigt. Jag hade ont i den i förra veckan också, och sen gick det över. Idag kom det tillbaka, helt utan anledning, kände av det innan jag gick till gymmet idag på morgonen.. Inte kul att känna att man inte kan göra allt kanske eftersom det gör ont =/


Nu är det snart dags för lite kvällsmat, får se om det blir något gott idag =P Sen ikväll så ska jag nog se något bra på tv:n, sen kommer jag säkert somna i soffan ikväll, är väldigt trött idag! =)

Av Elin Olsson - 6 november 2012 09:15

Nu är jag tillbaka igen! Tränade tills åtta , tränade med Annie och Hanna A, vi tränade både rumpa och ben! Nu är jag helt slutkörd! Så har hunnit stretcha och duscha och nu ska jag käka lite frukost!

Det märktes verkligen att jag inte varit och tränat på ett tag, jag blev anfådd av minsta lilla =P men nu kör vi igen! Ska ev. träna på torsdag också =)

Av Elin Olsson - 6 november 2012 06:45

Upp och hoppa Elin!

För idag kl sju så ska jag iväg och träna,

var ett tag sen nu!

Men nu ska jag ta tag i det igen! =D

=)

Av Elin Olsson - 5 november 2012 18:45

Ikväll ska jag bara slappa och sjunka ner i soffan! Chill på högsta nivå =P

<3

Av Elin Olsson - 5 november 2012 17:50

Jag och min syster ! <3 =)




 


 


 


 


   

Ovido - Quiz & Flashcards