elinolsson91

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 10:27

Snart är det dags för mig att ta mig till lektionen =) Ska få lyssna på mina klasskamraters reportage, blir nog kul. Sen bär det hemåt =)

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 08:30

Sitter i datasalen och försöker fördriva tiden, sitter mest och filosoferar och undrar vad jag ska göra härnäst!

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 08:00

Fel, fel, fel, fel, fel , Fel, FEl, FEEL av mig!! Kul att man tittar på schemat till fel dag och åker in med tåget och får veta att det är tre timmar kvar tills jag börjar!! =P Har bara mig själv att skylla! Då får vi väl se hur jag ska fördriva de här tre timmarna på bästa och snabbaste sätt! =P

.

Av Elin Olsson - 3 oktober 2012 22:54

Nu är det redan oktober! Det är sjukt egentligen hur snabbt tiden går! Men med hösten kommer höst depressionerna, ångesten och allt vad det är! Tur man inte känner något sådant! =P bättre att försöka hålla humöret uppe! Det är ju ändå bara 56 dagar kvar tills jag fyller 21!!!! ( om det nu är så mycket att fira) hahhh!

Av Elin Olsson - 3 oktober 2012 21:12

Haft en ledig dag idag. Har suttit hemma och pluggat och läst hela dagen. Hannah har också pluggat hela dagen hon åker till Malmö imorgon och kommer inte förens nästa helg!
Ikväll har jag och Hannah handlat och sen lagade vi bakad potatis, lax och vitlöksbröd! Asgott blev det !!! =)
Imorgon så är det dags att lyssna på alla klassens reportage, blir kul att lyssna på! =)
På eftermiddagen ska jag och Linn hälsa på hos Tessan=)
Hon var förbi här en stund ikväll med och drack lite kaffe, mys =) <3

Av Elin Olsson - 1 oktober 2012 23:10

Gjort min intervju idag så imorgon är det bara att börja klippa och klistra i det hela så att det blir klart!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards