elinolsson91

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 19:54

Haft en mysig fika stund med Tessan och Linn ikväll! Mysigt =)

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 10:27

Snart är det dags för mig att ta mig till lektionen =) Ska få lyssna på mina klasskamraters reportage, blir nog kul. Sen bär det hemåt =)

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 08:30

Sitter i datasalen och försöker fördriva tiden, sitter mest och filosoferar och undrar vad jag ska göra härnäst!

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 08:00

Fel, fel, fel, fel, fel , Fel, FEl, FEEL av mig!! Kul att man tittar på schemat till fel dag och åker in med tåget och får veta att det är tre timmar kvar tills jag börjar!! =P Har bara mig själv att skylla! Då får vi väl se hur jag ska fördriva de här tre timmarna på bästa och snabbaste sätt! =P

Ovido - Quiz & Flashcards