elinolsson91

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Elin Olsson - 10 oktober 2012 12:45

Nu sitter jag i datorsalen och klipper om mina reportage, har gjort ett reportage (vanligt) och ett nyhetsinslag. Jag tror att det kommer bli rättså bra =)

För övrigt så tycker jag själv att jag har varit lite duktig idag! jag släpade mig upp ur sängen vid halv sju och vid kvart över sju var det meningen att jag och Annie skulle börja träna.


MEN.. det jag inte hade räknat med var att det skulle vara frost ute, över hela bilen.. jobbigt värre! Detta hade också Annie märkt för sent, hon kunde inte änns öppna dörren på bilen, så jag fick komma och hämta henne =P Så något försenade kom vi till NAMK och tränade i närmare en timme.


Var skönt att träna, har blivit ett låångt uppehåll nu! Men jag tänkte ta tag i det och träna iallafall minst en gång i vecka på gymmet, sen hade jag tänkt gå och simma en gång i veckan också =) Får väl se hur det kommer att gå =P


Imorgon så ska jag och mamma ha "Me and I" party, blir kanske lite nya kläder inhandlade då =)


& på Fredag kommer älskade lilla syster hem ifrån Malmö! Ska bli kul att se henne igen! Känns som att det var såå längesen! (Fast det var det ju egentligen inte! =P )


Snart så kommer jag och hälsar på henne i Malmö, biljetten är redan bokad! =D <3

Av Elin Olsson - 10 oktober 2012 11:30

 


Så sant så! <3

Ovido - Quiz & Flashcards