elinolsson91

Alla inlägg under oktober 2012

=)

Av Elin Olsson - 7 oktober 2012 21:49

Ikväll har jag varit hos Annie, vi såg på "Edward scissorhands " och dippade lite morötter och gurka! Mysmys!

=)

Av Elin Olsson - 6 oktober 2012 19:38

Ikväll har jag och mamma gjort hemmagjorda sushi =) hoppas att de smakar lite gott som det ser ut!! =P

<3

Av Elin Olsson - 6 oktober 2012 14:53

Hösten är här! =)

Av Elin Olsson - 6 oktober 2012 11:06

Gud, jag fattar inte hur jag redan kan vara uppe, somnade runt halv fem igår, så borde egentligen sova fortfarande =P heeh

Igår hade jag iallafall jätteroligt! Vi var på två olika förfester och sen tänkte vi gå till Olearys, men det blev Sliver sen. Där var det Swanky Tunes(?) som spelade , så det var vääldigt mycket folk ute, men det är bara kul!

På hemvägen åkte vi förbi Mc.donalds innan det var dags att åka hem och sova =P

Tack för en bra kväll alla inblandade! =) <3



Jag & brudarna! =D

Av Elin Olsson - 5 oktober 2012 21:02

Nu är jag, Tessan, Annie och Hanna A påväg in till Jönköping för fest =D

.

Av Elin Olsson - 5 oktober 2012 13:11

Sveriges radio =)

Av Elin Olsson - 5 oktober 2012 13:07

Idag så har jag och min klass varit på studiebesök på Sveriges radio i Jönköping =) det var faktiskt väldigt kul att vara där och se hur allt fungerar och titta på deras nya radiohus! Nu har vi föreläsning.
Ikväll så blir det fest och utgång i Jönköping med Annie och säkert ett antal jönköpingsbor =P
Längesen jag var ute i Jönköping ni! Hoppas att det kommer bli Awesome =D

Av Elin Olsson - 4 oktober 2012 19:54

Haft en mysig fika stund med Tessan och Linn ikväll! Mysigt =)

Ovido - Quiz & Flashcards