elinolsson91

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin Olsson - 17 oktober 2012 21:16

Vår sändning gick Awesome! Det var jättekul att sända! Fick bra respons efteråt också!!
Nästa vecka byter vi roller så då går jag ifrån producent till sidekick =)
Snart åker jag till Malmö och syster bitcheeees! Vi kommer röja aset!! =P

Av Elin Olsson - 16 oktober 2012 21:09

Nu har jag beställt hem liten nya kläder ifrån Ellos, så det blev lite saker köpta! Hoppas att de levereras snabbt! =)

Bland annat köpte jag den här söta saken..


 

Av Elin Olsson - 16 oktober 2012 18:51

Ikväll ska vi mysa , äta räkor, vindruvor salt kex med mer =) ska bli gott!
Trött efter en heldag i skolan!!

Av Elin Olsson - 16 oktober 2012 10:35

Sitter nu på tåget påväg till skolan, idag ska vi planera och testa lite hur vi ska göra i vårt program imorgon!
Ikväll är det bara jag och mamma hemma, så ska ha lite myskväll, se på tv äta gott och så ska jag beställa hem lite nya kläder ifrån ellos, fick ett erbjudande därifrån igår, så det måste utnyttjas =)
Bye =)

<3

Av Elin Olsson - 15 oktober 2012 20:02

Längtar tillbaka till Cypern! Gud vad härligt det skulle vara att vara där nu!!! =)  <3


   


Av Elin Olsson - 15 oktober 2012 19:46

Vi är nästan färdiga med planeringen för vårt radioprogram som vi ska sända på Onsdag (gå in och lyssna mellan 17-18 på radiokjkp.wordpress.com! och lyssna på oss). Har suttit och spånat på en massa idéer och målgrupper fram och tillbaka =P

Nu sitter jag under en filt i soffan och myser och äter clementin =) Planerar lite (hemlis!)

På Onsdag är det dags för träning med Annie igen, måste börja ta tag i det här med träning på riktigt! Är ju inte så lätt att hinna med när man har skola och plugg alla dagar =P

Av Elin Olsson - 14 oktober 2012 16:50

Efter en skön långpromenad, trots duggregnet så tycker jag att jag är värd en irisch coffe, ska bli gott =)

Av Elin Olsson - 14 oktober 2012 02:54

Halloj! Har precis kommit hem ifrån festen!
Det började med Förfest hos mig, då bara med mig, Hannah och morbror. Sedan åkte vi vidare till Annie, där var det tio personer till ungefär, plus tre st random Malmökillar =P
Vi gick ner till hotellet, det var rätt mycket folk där!!
Efter hotellet åkte vi bort en stund till Annie, satt och snackade någon timme =) hade en bra kväll ikväll iallafall!

Ovido - Quiz & Flashcards