elinolsson91

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Olsson - 10 februari 2014 19:20

Det gick bra på första lektionen på vård och omsorgs kursen! Gick igenom lite, sen hade vi lite praktiska övningar! Lite gammalt! Men fick lära mig en del nya saker också! Kul! =)

Till kvällsmat gjorde jag och syrran baconmacka! Så gott!!

Vi hade:
Rostat bröd
Skivad tomat
Isbergssallad
Bacon
&
Äggröra!
Sååå gott!! =D

Av Elin Olsson - 10 februari 2014 07:31

Beger mig till Eksjö, idag har jag min första lektion på undersköterske utbildningen! Ska bli spännande och roligt att få lära sig något nytt =)

Mys

Av Elin Olsson - 9 februari 2014 16:50

Fikamys med emil på thimons idag =)

Av Elin Olsson - 8 februari 2014 22:15

Hard Work, Work!! =P


Av Elin Olsson - 8 februari 2014 16:51

Mycket jobb denna helgen! Igår serverade jag på hotellet, idag jobbade jag lunch och ikväll så ska jag stå i garderoben på hotellet =P mycket jobb,men det är kul!  Kanske dags för en liten powernap snart?! Kan behövas!

 

Har sett en massa bilder som vänner har lagt ut på instagram, åker alla slalom denna veckan eller?

Såå fuskigt! Blir så sugen på att åka upp till Sälen igen och åka! Så härligt!,

 


Av Elin Olsson - 7 februari 2014 10:04

Nu bär det av mot Eksjö! Hoppas, hoppas!! =)

Mys

Av Elin Olsson - 6 februari 2014 21:35

Mys hos Annie ikväll =)

Av Elin Olsson - 6 februari 2014 18:06

Taco på en vanlig torsdag =P

Ovido - Quiz & Flashcards