elinolsson91

Alla inlägg under februari 2014

!!

Av Elin Olsson - 14 februari 2014 16:40

Ska på konsert med LADY GAGA!!!! =D

Av Elin Olsson - 14 februari 2014 13:35

Alla Hjärtans Dag, egentligen en dag som alla andra, men ändå så är det något speciellt med den här dagen..

Jag har firat alla hjärtans dag med ett antal pesoner, både nära och kära, det har varit både lyckade och misslyckade dagar.

Det har varit både romantiskt, ormoantiskt, mysigt och roligt.

Som till exepemel förra året så  tillbringade jag kvällen med en nära vän, i Malmö. Vi gick på bio, vi valde den minst romantiskasta filmen av dom alla, nämligen den nya Die hard filmen, men det var kul ändå..


Så det här året har jag ingen att fira med, så då har jag valt att vara så oromantisk som möjligt, genom att tacka ja till så mycket jobb som möjligt ! =P

Så idag har jag jobbat från 11-13, och ska jobba från 16-01 ikväll =P

Glad alla hjärtans dag på er! =)

.

Av Elin Olsson - 14 februari 2014 09:34

Hahhha! Vilken träningsvärk jag fick idag! Guud alltså! =P Och jag som ska jobba dubbla pass på hotellet idag, undra hur det ska gå att bära för mig idag =P

Men det känns ju att man har tränat då iallafall =P

.

Av Elin Olsson - 13 februari 2014 12:47

Idag blev det träning med Tessan, kommer säkert ha rejäl träningsverk imorgon, men det var det värt! =P


Nu ska jag plugga lite, har en inlämning som snart ska in!

Ikväll ska jag jobba på hotellet =)

Av Elin Olsson - 13 februari 2014 08:45

Idag ska jag träna med Tessan =)

Av Elin Olsson - 12 februari 2014 20:46

Även idag blev det jobb på hotellet! Kl 10-14.30

Skulle vart ledig idag egentligen men det är ju också bra med litr extra pengar!

 

När jag kom hem idag så hade mina böcker som jag beställt kommit! Kul. Har redan  börjat läsa i dom nu =)

Ikväll så är det bara jag och mamma hemma, så vi åt grillad kyckling med potatissallad och penrich,  gott!

sen blev det lite mys med godis och en bra film!!

!

Av Elin Olsson - 11 februari 2014 23:52

Naajs asss!!! =D

Av Elin Olsson - 11 februari 2014 21:20

Idg blev det både fotoutbildning och jobb på hotellet =)
Nu är det matpaus =P

Ovido - Quiz & Flashcards