elinolsson91

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Olsson - 20 februari 2014 13:31

Idag tog jag en rejäl sovmorgon (för att vara mig), sen lyxade jag till det lite och bakade scones till frukost! Man får lyxa till det lite då man har en ledig dag =)

Hann också ta en promenad ner till biblioteket och lämna en bok.

Ska ner en stund på stan en sväng med mamma snart tänkte jag, sen ska jag ägna eftermiddagen åt att plugga lite..

Ikväll blir det jobb på hotellet igen ! =) najs

Av Elin Olsson - 20 februari 2014 09:09

Idag blir det scones till frukost =)

!

Av Elin Olsson - 19 februari 2014 19:26

Naaajs brud!! =)

Av Elin Olsson - 19 februari 2014 12:19

Har vart i skolan idag, vi hade en lektion i psykiatri, väldigt kul och intressant! =)
Nu ska jag åka buss hem, sen käka och plugga lite =)

Av Elin Olsson - 18 februari 2014 09:19

Halloj!

Igår kväll jobbade jag en sväng på hotellet, det var en rätt lugn kväll så det gick bra!


Idag är det dags för skola. min första lektion om specialpedagogik, spännande! =)

Av Elin Olsson - 17 februari 2014 06:15

Upp och hoppa! Idag ska jag iväg till skolan, har lektion mellan åtta-tolv =)
Bussen går vid kvart över sju, så idag tycker jag att det var lite väl jobbigt att gå upp =P




Av Elin Olsson - 16 februari 2014 13:26

Söndagsmys med film och kaffe =)

Av Elin Olsson - 15 februari 2014 14:50

Idag är det lördag, och jag sitter och pluggar lite! Ikväll ska jag jobba =)

Ovido - Quiz & Flashcards