elinolsson91

Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Kalmar baby =P

Av Elin Olsson - 27 februari 2013 20:56

Idag var vi då i Kalmar och gjorde våra sista intervjuer =) det gick bra! Filmade lite klippbilder på bland annat Kalmar slott och Ölands bron! Hann även med att träffa Ola en sväng och intervjua honom med!
Var verkligen jättekul att se honom! Vi har ju inte träffats sen i somras, på Hannas student kom vi på =P heh men vi får försöka styra upp något snart =)

Nu sitter jag framför tvn och äter vindruvor =)
Och imorgon drar jag till London!!!! =D
Jippie!!! <3 love London!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 16:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8113257400"

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 11:46

Ledig dag idag! Tvättat lite och städat! I eftermiddag blir det en promenad i det sköna vädret med syster! Ikväll ska jag jobba på hemtjänsten! Bra dag! =) ...

Av Elin Olsson - 8 mars 2015 20:25

igår så blev de en sväng på hotellet med ett tio tal vänner, vi gick även förbi Amandi ! Det var kul! =) Idag såg jag och Daniel på Vasa loppet och sen åkte vi på bandy i Vetlanda! Efter det åkte jag hem till Hannah och färgade mitt hår, skulle fä...

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 18:05

Feest ikväll!!

Jkp

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 16:20


idag blev det lite shopping i Jönköping =) Även fika på weinerkonditoriet =) Ikväll blire Feeeest!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards