elinolsson91

Alla inlägg under juni 2012

Av Elin Olsson - 6 juni 2012 23:00

Idag har jag färgat mitt hår, lite blondare för första gången på hur länge som helst! Vet allvarligt inte om jag ska skratta eller gråta!!??!  =P

6/6

Av Elin Olsson - 6 juni 2012 21:31

Har idag vart i skolan och opponerat på en uppsats, på självaste Nationaldagen(!) Ingen nationalsång har blivit sjungen, =P

Imorgon så har vi seminarie i skolan om uppsatsen, vid två ska jag ut till Sjunnaryd och fota Hannah och hennes baldejt Anton =) Hoppas på fint väder bara! Sen ska jag även fota i parken och när de går på röda mattan =P har lovat att dokumentera hela hannahs dag imorgon =) lets go! kameran är laddad!

PS. jag saknar dig L!!! <3

Av Elin Olsson - 6 juni 2012 21:25

I min väska finns just nu:

Ett par hörlurar

Plånbok

Hårspray

En bok

Helosan

2 läppsyl

2 läppglans

Kamera

Suddi

London-spegel

Bindor

Alvedon

öl-öppnare

3 hårnålar

Ett totteband (!)

och dagkräm =P

Av Elin Olsson - 4 juni 2012 21:38

Hejhej! Sitter här i soffan hemma nu och ser på tv, har en sovande Linus här på sidan av mig =P

Har hunnit med en hel del idag, åkte tidigt hemifrån mig till Linus för att hjälpa honom att städa hans hus. Så jag har plockat undan, dammat, tvättat, dammsugit och svabbat hela hans hus, medans Linus plockade iordning lite och gjorde lite annat, han kan ju inte hjälpa till så mycket, han hoppar ju runt med kryckorna =P Sen blev det lite matpaus, billys pan pizza here we come ! Linus fixade maten idag =P Sen vilade vi en liten stund innan vi åkte till Eksjö och hälsade på hos Linus mamma =)

Imorgon ska jag in till Jönköping igen, ska börja opponera på en annan grupps uppsats =)

Av Elin Olsson - 3 juni 2012 12:57

Igår så var det 25års fest hos Jimmy.        


Blev mycket grillat och trevligt sällskap, vi var nästan 25 personer där. Senare på kvällen åkte vi ner till hotellet, där var det också rätt mycket drag! det var mycket folk ute =) Hade en kul kväll iallafall =)

=)

Av Elin Olsson - 2 juni 2012 16:02

Nu har jag vart ute och gått en lååång promenad!

Ikväll blir det 25års fest hos Jimmy =)

Av Elin Olsson - 1 juni 2012 21:00

FREDAGSMYS!! =D

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards