elinolsson91

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Elin Olsson - 11 juni 2012 15:43

Hejhej bloggen! Jag har haft fullt upp hela helgen, den har varit full av studentförberedelser och fester med mer =) Hannah gick ju balen i Torsdag, hon var så fin, som en liten prinsessa =) Sen fick vi många bra bilder ute i Sjunnaryd med, var ute hos Linus pappa och fotade Hannah och Anton, jag fick vara fotograf under helgen =P Fredagen bestod av förberedelser inför studenten =)

På Lördagen blev man väckt tidigt, Hannah hade champagnefrukost här med sin klass så det var livat här vid sju halv åtta redan =P Vid ett sprang de ut och sen åkte jag Annie, Martin och Jimmy ner till stan för att ta kort på alla studenter som åkte studentflak =) Lite senare när Hannah var hemma igen kom alla gäster, Ola och Daniel kom, det blev väldigt uppskattat, med tanke på att Hannah inte trodde att de skulle komma alls! men vi blir alltid glada när de svänger förbi här =D

På kvällen blev det fest, även en tripp till Jönköping.

Igår så gjorde vi iordning efter helgen och städade bort allt, på kvällen kom Linus och Martin och vi hyrde film och käkade godis =)

Idag hade jag tenta, vet inte hur det gick riktigt! Får hoppas på det bästa! Nå, det var lite uppdatering ifrån mig iallafall =)<3

Av Elin Olsson - 11 juni 2012 15:39

                   

 
Av Elin Olsson - 11 juni 2012 15:24

                               

 

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards