elinolsson91

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Elin Olsson - 19 juni 2012 21:30

Resan startade tidigt med mål Västervik, fika paus och några roliga insidenter påväg dit, men det skötte vi bra =P hahha


   

Väl framme tyckte vi det var dags för en kaffe, så vi gick igenom Västervik och satte oss på Marbella och tog en kaffe i solen =)


   


Sen blev det lite shopping, Tessan storhandlade, innan det var dags för middag. Vi åt på Harrys och tittade på folk typ =P

   


När vi gjort staden osäker och handlat tillräckligt så åkte vi en sväng till Lysningsbadet, där hyrde vi en cykel-bil typ=P? och körde runt på campingen med. Har en kul film som vi spelade in därifrån med, men fick inte in den här på bloggen =P

En glass vid havet fick sedan avsluta vår resa innan det var dags för hemfärd! Hade en jättemysig/rolig dag, Tack Tessan! Detta får göras om ! =D


   

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards