elinolsson91

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Elin Olsson - 21 april 2014 20:36

Ikväll så gick jag och Annie en promenad , vi gick i träslända =) jättefint väder , så härligt! Skönt att komma ut lite =)
Nu blir det soffhäng hemma =)

Av Elin Olsson - 21 april 2014 13:15

Min helg har varit supermysig!!
Släkt var här på besök! Petra och barnen var här och vi fikade och åt gott! Jag och Maja och lukas satt och målade och hade jättemysigt!! =)
Lite senare kom Ola på kvällen och hämtade upp mig, vi åkte till cactus och delade på en pizza! Och satt och tjötade! Jättemysigt att träffas =)

I lördags så åkte vi tidigt till elmia, vi gick där några timmar, träffade Ola som ställde ut sin bil, fanns mycket snygga bilar! Var längesen jag var på elmia faktiskt , säkert tre år sedan =P
Vid två var vi hemma igen, blev påskmiddag med Ingrid och rainer, min farmor och Mats! Hannah och martin var också med! Trevligt! Blivit så mycket påskmust och påskmat på sistone =)
Vid sju så kom Viktor och emil hit, då hade jag hunnit fixat iordning mig lite! Hade min blå paljettklänning på mig =)
Vi gick iväg till axlarp på förfest, där var det ett gäng på tio stycken ungefär! Vi satt och drack lite ,spelade ett spel och satt och tjötade lite . Sedan åkte vi till hotellet! Där var det massor med folk! Träffade Annie och Hannah där också!! Var massor med sköna människor ute! Jag hade jättekul ute faktiskt!! =)
Var hemma vid halv tre, as slut!

Igår så blev det en rättså lugn dag, var hemma enda tills 19 typ, då åkte vi upp en sväng till Dempa . Det var lite fest där =) Sophie och martin var där också! Mys!

Så har haft en jättebra helg!! Imorgon så har jag första dagen på praktiken! Hoppas att det ska gå bra =)

Ovido - Quiz & Flashcards