elinolsson91

Alla inlägg under september 2014

!!

Av Elin Olsson - 10 september 2014 20:37

Jag och honey har vart ute i skogen och letat svamp ikväll, tyvärr hittade vi ingen svamp!
Men vi gick hem och gjorde räkmacka istället =P

Av Elin Olsson - 10 september 2014 15:33

Två nya älsklingar är nu välkomna i min skogarderob =P

Av Elin Olsson - 10 september 2014 15:29

Kak kalas =D

Mys

Av Elin Olsson - 9 september 2014 21:42

Ikväll kom Hannah och robin hit på lite film mys! Godis och gottigheter =P

Jag och honey hittade lite fynd inne i jkp, så fick med oss något hem iallafall =p

..

Av Elin Olsson - 9 september 2014 19:30

  

Av Elin Olsson - 9 september 2014 18:28

Mys fika i Jönköping =)

Av Elin Olsson - 9 september 2014 13:08

Kaos-tisdag, trodde att jag var uppe i bra tid idag på morgonen - Jag hinner ju mycket tänker jag!!
Man hinner ju fucking ingenting! Tiden går suupersnabbt =P Fick typ springa till bussen som skulle ta mig till skolan.
men tror ni att jag hann??  hahha No way!
Såå jobbigt, så fick gå till en annan hållplats och vänta där i 20 minuter, mindre roligt! så kommer man försent till föreläsningen, Mindre bra =P

Nu är jag iallafall hemmma och ska käka lite. Snart kommer syster och vi ska plugga lite ihop =)

i eftermiddag så blir det en tripp in till Jönköping, får se om man hittar några fynd !!

Av Elin Olsson - 9 september 2014 13:07

 

Ovido - Quiz & Flashcards