elinolsson91

Alla inlägg under september 2014

Av Elin Olsson - 19 september 2014 08:26

Haft en bra vecka! Och bättre ska den bli! Jag och honey åker till Malmö idag och ska vara där hela helgen.
Ska bli kul att få komma tillbaka till Malmö, var längesen jag var där nu, (sen i Maj typ), så ska visa allt jag tycker är fint med Malmö =)


Idag har även jag och Annie med ett träningspass på morgonen =) skönt att ha det gjort!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta en god frukost, sen ska jag packa det sista!!

Av Elin Olsson - 16 september 2014 14:53

Igår kväll bakade jag lite cupcakes!! Så goda blev dom =)
Ska ta en till kaffet mitt i städningen här =P thihi*

!!

Av Elin Olsson - 15 september 2014 21:47

Ikväll blev det en sån där, sitta-i-soffan.och-mysa-kväll =) Skönt att bara slappa lite!

har pluggat lite, målat mina naglar, läst och sett på tv och bara haft det allmänt gött! Härligt =)

Imorgon är det skola igen, då ska vi prata om provtagning, tror även att vi ska få testa att ta blodprov, det blir nog spännande =)


Thihi* Snart väntar Paradise Hotel =)

Av Elin Olsson - 15 september 2014 13:37

Hunnit med lite träning idag på morgonen! Jag och Annie gjorde ett riktigt jobbigt pass idag på gymmet! Gud vad jobbigt det var =P
Nu sitter jag i skolan, ikväll blir det mys med fina människor =)

Mys

Av Elin Olsson - 14 september 2014 13:14

Promenad, sen fika på Elsies =)
I eftermiddag ska vi hem tillika föräldrar och äta go middag =)

Av Elin Olsson - 13 september 2014 12:09

Hallojsan!
Igår kväll var vi ute ett gäng på Vita Amandi ! =) Har inte vart ute på ett tag så kul att träffa alla igen!! =)
Idag på morgonen gick jag , honey, syster och lammis ner till Missionskyrkan för att titta på politikerdebatt till Kommunfullmäktige val, intressant!
Ska hem till mina föräldrar och hämta mitt färdigmålade fönster sen! Wie!! =)

Av Elin Olsson - 11 september 2014 13:32

Pust! Ibland är det inte kul att plugga faktiskt!

Sitter och håller på med en uppgift jag hållit på med ganska länge nu,

kommer ingen vart, inget nytt att skriva.. vet inte vad jag borde lägga till.

Sen har jag även två till upgifter jag ska göra, mycket på en gång!


Men jag jobbar på så gott jag kan! =) <3


Av Elin Olsson - 11 september 2014 09:39

Nu är träningspasset avklarat! Skönt att ha det gjort!
Dags att gå hem och börja plugga, efter att jag ätit en god frukost =P

Ovido - Quiz & Flashcards