elinolsson91

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Olsson - 8 maj 2014 11:41

Gott med skink och ost paj på lunchen =)

Av Elin Olsson - 6 maj 2014 11:44

Idag har jag fått sommarjobb, Gud vad härligt att äntligen ha det klart =)
Så skönt! Så det blir sommarjobb på hemtjänsten i år med! =)

Av Elin Olsson - 5 maj 2014 16:04

Inatt sov jag första natten i lägenheten, det gick bra men det var en lite konstig känsla! Gick bra att gå och lägga sig, kändes skummare att vakna upp själv =P
Jag fixade lite och städade lägenheten på morgonen, hann även med en promenad =)

Sen var det dags att ta sig till praktiken! Så nu jobbar jag 13-20 ikväll, sen kommer pappa och hjälper mig att sätta upp lite saker ikväll!

Ha det gött! =)

Av Elin Olsson - 3 maj 2014 15:39

Alltså man har ju mer än vad man tror! Är ju hur mycket som helst att packa upp. Men nu börjar det iallafall bli lite ordning =) Imorgon bir det nog första natten i lägenheten =)

Av Elin Olsson - 3 maj 2014 13:13

Paus i flyttandet, jag och syster gick ner på stan och tittade på Linus svenning =)

Av Elin Olsson - 2 maj 2014 16:47

Fint det är med provisorisk flyttfika, man tager vad man haver =P

Av Elin Olsson - 2 maj 2014 12:14

Hej! Har lunchrast på praktiken nu, bara två timmar kvar =)
När jag slutar ska jag upp till lägenheten igen. mina föräldrar har varit och hämtat soffan på soff och säng och mina köksmöbler på Mio medans jag har jobbat =)
Ska nog fixa i lägenheten hela kvällen sen så det blir lite ordning där uppe, såå kul! =)

Av Elin Olsson - 1 maj 2014 13:54

Fika på Ikea mitt i storshoppingen =)

Ovido - Quiz & Flashcards