elinolsson91

Alla inlägg under maj 2014

Av Elin Olsson - 15 maj 2014 15:53

Gud vad gott alltså!!!!!

.

Av Elin Olsson - 14 maj 2014 23:07

Blev en mysig promenad runt sjön med Annie ikväll =)

Av Elin Olsson - 14 maj 2014 14:18

Idag är det näst sista dagen på praktiken! Shit vad de här veckorna har gått snabbt! =)

Inte långt kvar nu! På fredag åker jag till Malmö och kära syster !! <3 =D

Av Elin Olsson - 13 maj 2014 11:26

"Kärleken är en fågel
vänskapen är en ros
Tag rosen, ty fågeln
flyger snart sin kos"

Av Elin Olsson - 12 maj 2014 20:28

Skönt att gå runt sjön en fin kväll som denna =)

Av Elin Olsson - 11 maj 2014 20:37

Haft en rättså lugn dag idag, har fixat lite hemma och sen gick jag iväg hem till mina föräldrar och åt lite söndagsmiddag och tjötade lite =)

Nu är jag hemma igen, är rätt trött efter att ha jobbat två kvällar på hotellet =P Plus att jag ska upp tidigt imorgon med, börjar kl sju på praktiken imorgon =)

Bara fyra dagar kvar på praktiken nu, gud vad det har gått snabbt1 men det har varit kul, snart är det dags att sätta sig i skolbänken ett tag igen =)


Puss*

Av Elin Olsson - 10 maj 2014 14:12

Hallå på er! Igårkväll jobbade jag på hotellet! Gick bra!
Hannah följde med mig hem, hon skulle sova hos mig! Usch, när vi kom in i mitt sovrum så såg vi en jättestor spindel som satt ijämte sängen på golvet! Så äcklig!! Säkert 3cm stor! Försökte smälla den med flugsmälla med den ville inte dö! Sen sprang den in och gömde sig under sängen! Men jag tror att den är död nu iaf!!

Vi somnade till slut iallafall ! Vaknade runt nio idag, fixade lite och åt frukost! Våfflor <3. Sen åkte vi iväg och pantade flaskor innan vi åkte hem till mamma och pappa!
Här sitter jag nu, vi ska snart grilla!
Ikväll kommer emil hem till mig en sväng, sen ska jag iväg och jobba ikväll igen =)

.

Av Elin Olsson - 8 maj 2014 22:50

Mamma och jag bakade lite idag =)

Ovido - Quiz & Flashcards