elinolsson91

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Olsson - 18 mars 2014 11:07

Kul att måla naglarna lite annorlunda! =)

Av Elin Olsson - 18 mars 2014 08:15

Idag så var jag och Annie iväg och tränade , började halv sju, sådär lagom tidigt. =P

Det gick bra, skönt pass! Dock kommer jag säkert ha sjuk träningsvärk i benen imorgon, tränade bara ben idag nämligen!

Men nu är det gjort iallafall =)

Av Elin Olsson - 17 mars 2014 21:58

Idag har jag stickat klart min första raggsocka! Detta är resultatet! Så fina =P

Av Elin Olsson - 16 mars 2014 16:43

Igårkväll så var det fest här, 15 pers hemma hos oss! Hade askul! Sen så gick vi ut på hotellet =)

Idag så har jag mest tagit det lugnt! Men sen var vi och kollade på Philip när han tävlade i styrkelyft! Kul!

.

Av Elin Olsson - 15 mars 2014 10:55

Den här makapären är min nya bästa vän! Är så glad att jag kan använda den till en massa saker som jag inte kunde göra innan!! =)

Av Elin Olsson - 14 mars 2014 19:12

Idag har jag fått gå i mammamicas stickningsskola =P ska lära mig att sticka raggsockor =)

Nu bär det av mot fest!

Av Elin Olsson - 14 mars 2014 15:43










Kokosmuffins bakade jag idag. Riktigt goda! Kokosmuffinås med hallon i, det får vi baka igen! 

 

 

Av Elin Olsson - 14 mars 2014 09:06

God morgon alla glada!

Idag blev det scones till frukost också! Gott =)

Jag och syster ska en sväng på stan idag och handla lite grejer och så blir det nog en promenad i det fina vädret med! Så skönt ute ju! 

Ikväll så blir det lite festligheter! =)

Ovido - Quiz & Flashcards