elinolsson91

Alla inlägg under mars 2014

.

Av Elin Olsson - 26 mars 2014 11:47

Skönt att äntligen vara på bättringsvägen!

Så tråkigt att vara sjuk ju, men nu verkar det iallafall gå åt rätt håll!


Imorgon hade jag tänkt försöka gå och jobba, ska jobba på dagis imorgon, och i helgen på hotellet.

Nu ska jag försöka röra lite mer på mig idag så att jag blir pigg tills imorgon, har lite saker att ordna med!

Puss*

Av Elin Olsson - 25 mars 2014 19:08

Våfflor på våffeldagen! Så gott ju! =)

Av Elin Olsson - 25 mars 2014 17:04

Inget kul att vara sjuk alltså!
Man varvar mellan att se på film, läsa, sova och dricka te med honung i. Så roligt har jag haft det både igår och idag! =\
Hoppas att jag mår bättre tills imorgon ! =)

@

Av Elin Olsson - 23 mars 2014 22:33

Haft en bra helg, det har vart mycket jobb men samtidigt har jag hunnit träffa många vänner!
Ikväll var jag i Eksjö och såg på film med ett skönt gäng =)
Imorgon är det dags för skola och plugg igen!

Av Elin Olsson - 22 mars 2014 11:03

Skönt med helg ! Igår jobbade jag x2 , ikväll ska jag jobbs med! Men innan dess är det en hel dag ledigt =)

Av Elin Olsson - 20 mars 2014 14:28

Mys på stan med mamma på Elsies! =)

Av Elin Olsson - 20 mars 2014 08:17

Börjar dagen med go träning med Annie och god frukost =)

Av Elin Olsson - 19 mars 2014 22:44

Idag har jag varit hemma och pluggat, har haft en ledig dag =)
Sen har jag vart och pluggat hos Tessan, dit kom också emil och vi fikade! Mys! =)

Ovido - Quiz & Flashcards