elinolsson91

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Olsson - 20 januari 2014 09:29

Idag fick jAg hoppa in och jobba på dagis igen! Kulkul!
Efter jobbet ska jag och Hannah ner till Telia och ordna lite, sen blir det lugnt! =)

Av Elin Olsson - 19 januari 2014 01:27

Hemma efter en jättekul utekväll i Nässjö =)

Av Elin Olsson - 18 januari 2014 14:59

Är sådär lagom seg idag, tror dock det finns vissa som är segare idag =P

Jag och Tessan åkte ju in till Jönköping igår för att fira att Emil tagit examen. Mycket roliga händelser påväg dit,  (neonarmband, klackar som fastnar, lakrtisgodis med mer =P )men väl där så blev det en rätt bra kväll faktiskt! Hade jätteroligt! =) Sen åkte vi hem lite tidigare med eftersom Tessan skulle upp och jobba tidigt idag, så då blev man inte så himla seg på morgonen som man brukar vara annars iallafall =P

Tack för en rolig kväll!


Idag så har det varit hyfsat lugnt hittills! Kära syster kom hem från Malmö idag,dock så åkte hon nästan direkt iväg och jobbade när hon kommit. Menmen, vi ses ju ikväll! För ikväll är det jag som ska vara chaufför. Det blir utgång på hotellet ikväll.. Blir nog bra!

Jkp

Av Elin Olsson - 17 januari 2014 21:14

Påväg till Jönköping nu =)

.

Av Elin Olsson - 17 januari 2014 11:21

Nu är det dags att färga håret =)

Av Elin Olsson - 17 januari 2014 10:13

Hej, god morgon! Jag vaknade för en stund sen! Idag tänkte jag att jag skulle sova ut lite, sov ungefär tills halv tio! Lyckas aldrig sova längre ändå!!

Filmen jag och emil såg på igår, Catching Fire , vad bra! Dock tycker jag att slutet av filmen var lite konstigt, kunde vart annorlunda! =)

Annars idag så hade jag tänkt färga håret nu på förmiddagen! Får se om det hinns med! Annars blir det rätt lugnt till ikväll!
Ska till Tessan runt åtta, sen åker vi in till Jönköping och sliver och träffar emil, firar hans examen ikväll =) blir säkert superkul!! Ha det bra alla!!

Bio

Av Elin Olsson - 16 januari 2014 14:22

Nu ska jag på bio i jkp =)

Av Elin Olsson - 14 januari 2014 09:50

Min andra dag på Bullerbyn idag då, det går bra!!
Nu ska jag ut i snön med ungar s och busa =P

Ovido - Quiz & Flashcards