elinolsson91

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Olsson - 25 januari 2014 17:53

Jag dör av skratt =O =D

Av Elin Olsson - 24 januari 2014 16:59

Jahaa, så var det dags att bli sjuk idag då!! Usch så tråkigt!
Det smög sig på mig i morse och sen dess har det bara blivit sämre och sämre =(
Jag som skulle jobbat på hotellet ikväll med, men går ju inte när man snorar och mår som jag gör nu!!
Men hoppas att drt går över snabbt!!

=)

Av Elin Olsson - 23 januari 2014 15:07

Ut i kylan igen!!

Av Elin Olsson - 23 januari 2014 12:26

Var uppe tidigt idag för att gå och fika med världens snyggaste vänner!! Tessan, Hannah, emil och Annie =) emil fick sin examenspresent med =P hoppas han gillade den!!
Sen bagav jag mig raka vägen till dagis =) och här sitter jag nu!!!
Puss!!

Av Elin Olsson - 23 januari 2014 07:36

Sen bakade vi negerbollar! As goda de med!!! =)

Av Elin Olsson - 23 januari 2014 07:34

Igår så bakade jag lite, förlåt, glömde att lägga upp det igår!! =)
Först så bakade jag muffins, Hannah ville ha nötcreme i, så det blev nötcremes muffins, de blev asgoda!!!

Jag skickar med receptet!! =P

Av Elin Olsson - 22 januari 2014 19:06

It´s Friday, Friday.... NOO it´s Wednesday!!

How ever! Sitter framför brasan med en bra bok och en filt!! så härligt, också mysigt! =) Bra slut på en onsdagskväll!


Idag har jag jobbat på dagis en sväng, kulkul, men de var rätt lugnt dag..

Får jobba även imorgon och på Fredag också . Najs att få in lite extra pengar ju!

Imorgon så ska jag upp tidigt, ska träffa Emil, en lite försenad examenspresnt kan man säga, även Tessan och Annie kommer, kulkul!

.

Av Elin Olsson - 21 januari 2014 23:15

Hahha!

 

Ovido - Quiz & Flashcards