elinolsson91

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Olsson - 16 augusti 2013 10:29

Nu har vi precis landat i Växjö, resan gick bra, förutom att jag nästan gick bort mig på flygplatsen =P

Haft två bra veckor i Spanien iallafall! Dock tycker jag att det var lite kallt att komma hem, när vi åkte ifrån Spanien var det 27g, här är det betydligt kallare =P

Av Elin Olsson - 15 augusti 2013 23:15

Sista dagen, sista kvällen i Torrevieja, det har gátt fort!!

Men vi reser hem inatt i vilket fall, efter tvá bra veckor här =)


=)

Av Elin Olsson - 13 augusti 2013 13:03

Living the dream och bygger korthus på semestern! =P

Av Elin Olsson - 13 augusti 2013 12:50

Är på ett köpcenter idag, la noria ! Vi shoppar lite =)
Här är lite av de saker som jag köpte igår =)

Av Elin Olsson - 10 augusti 2013 23:01

Sitter på en pub och dricker en kall öl och har det gött =)
Vi var på en strand som låg lite längre bort idag, i ett annat samhälle! Det var jättefint vatten och fin strand där med! =)
Imorgon tänkte vi åka iväg på marknad igen! Så imorgon blir det tidig uppstigning =P

Vill också kunna bygga ett så fint och stort sandslott !! =P <3

..

Av Elin Olsson - 8 augusti 2013 21:58

Ätit en god middag nu, mysig restaurang =)

Av Elin Olsson - 8 augusti 2013 21:01

Sitter på en restaurang utanför torrevieja i solnedgången, får snart in maten =)
Idag har vi varit på en strand vi inte vart på innan, det var en massa vågor, men mysigt ändå =)
30grader här, är helt okej enligt mig =P
En bild sen igår kväll

Heh

Av Elin Olsson - 6 augusti 2013 12:37

Hej! Ja jag lever, har typ bara inte haft internet!
Idag shoppar vi lite, tar paus ifrån solen. Igår var vi vid havet och hade det awesome!
I förrgår var vi på marknad och dagarna innan dess badade vi i poolen =P
Har det bra iaf! Hoppas att alla ni mår bra också!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards