elinolsson91

Alla inlägg under augusti 2013

Av Elin Olsson - 27 augusti 2013 08:15

Upp och hoppa!
Ny dag, nya möjligheter ! =)

Av Elin Olsson - 26 augusti 2013 10:32

Har en hel del att fixa idag, ska bland annat ner till stan.
Sen ska jag göra en liten överraskning tills ikväll då min kära syster ska komma hem =D <3

Av Elin Olsson - 25 augusti 2013 23:08

Tyvärr blev det inga vinster på Bingolotto idag, bättre lycka nästa gång!
Mys hos Tessan blev det iallafall =)

Av Elin Olsson - 25 augusti 2013 17:45

Idag har vi hunnit med en massa här hemma, men först hade jag en skön sovmorgon efter att ha jobbat tills tre inatt! Men det gick bra på jobbet =)
Idag har vi bakat bullar bland annat, Jeanette och barnen var här, morbror och petra och Maja var här! Trevligt trevligt! Vi fikade, bland annat på mina nybakta bullar =)

Nu blir det en kantarellmacka, åh vad jag längtat!!

Ikväll så ska jag bort till Tessan och Alex och spela Bingolotto , hoppas på vinst! =P

.

Av Elin Olsson - 25 augusti 2013 03:34

Hard Work Work!

Av Elin Olsson - 24 augusti 2013 17:50

Nu kokar vi kräftorna, hejdå små vänner! =P

!

Av Elin Olsson - 24 augusti 2013 13:24

Idag ska vi koka kräftor! Ska bli spännande, lika roligt varje år, hahha =P

Ikväll så ska jag jobba, blir ett väldigt sent pass för mig ikväll, men jag hoppas att det kommer att gå bra! =)

MAT

Av Elin Olsson - 23 augusti 2013 19:35

Nu är maten strax klar! Är lite nöjd eftersom it's made by myself =P hahha får se hur de smakar med!!
Ska senare iväg till mezza en sväng, blir nog kul!

Ovido - Quiz & Flashcards