elinolsson91

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Olsson - 14 augusti 2012 17:44

Idag har jag varit hos frissan och klippt och färgat/slingat håret! Det blev jättebra! så nu är jag lite mörkare igen =)

Har börjat plugga lite nu inför en tenta som jag snart ska göra om, inte kul att plugga när man egentligen är ledig, men måste ju !

Igår så såg jag och syster en helknäpp film, "Wunderlust", tror jag att den hette, en film om ett par som ska bo hos ett par galna hippies typ, den var kul men lite knäpp =P

Hittade en massa krusbär i vår trädgård idag, så har suttit och proppat i mig krusbär hela dagen =P HAHAHaha*

Av Elin Olsson - 13 augusti 2012 16:30

Tjatjaa!
Igår så var jag hos Tessan jääättelänge! Var så kul att träffas! Vi satt och pratade en massa, handlade, lagade ugnstekt falukorv och potatismos. Sen såg vi också på hanbollsfinalen! Synd att svenskarna förlorade! Men de spelade bra =)
Sen åt vi glass och honungmelon . På kvällen kom Annie och sen Emil förbi en sväng. Annie är på Cypern nu, och ska vara där en vecka! Kommet sakna henne! =P
Nu ska jag dricka kaffe med min pappa <3

=)

Av Elin Olsson - 12 augusti 2012 14:28

Sitter hemma hos Tessan nu <3 vi ska se finalen ihop sen och laga lite mat! =) mys! <3

Av Elin Olsson - 12 augusti 2012 11:03

Igårkväll var jag på björnholmen, (för första gången) med Hannah, Jesper, Emil, Annie, jimmy, Eddie och morbror =) Björn Rosenström skulle spela =)
Han var bra, spelade många gamla låtar som man kunde och några nya också! Var en kul kväll iallafall! =)

Av Elin Olsson - 11 augusti 2012 18:19


 

Av Elin Olsson - 11 augusti 2012 17:24


Tjäänare tjäänare!

Nu är jag hemma igen ifrån semestern, har som sagt varit på Cypern i två veckor och det har varit jättebra, härligt och mysigt! jag tänkte lägga upp lite bilder som vi har tagit. Bilderna blir lite huller om buller men jag ska försöka förklara lite ändå =)


   


Vi bodde i den lilla staden Pernera som ligger i Fig Tree bay. det var inte så stort, men det finns rätt många restauranger pubar o.s.v så det var ett lugnt men helt okej ställe ändå, mysigt!


En utav dagarna så var vi på en båt-tur, med "The Yellow Boat", vi besökte bland annat en lagun, där vi fick snorkla och bada, en klippa och en grotta som var känd, plus staden Famagusta. Som är en "spökstad", hela staden är nerlagd och har stått tom sen 70-talet, så hela staden förfaller, var lite coolt att se iallafall .


       


Här är min nya båt!! Vad tycker ni om den ??!! =D


 


bilder ifrån klippan

       


här ser man staden Famagusta, på lite långt håll dock, men man fick inte åka närmare och jag hade inte mitt anra objektiv med mig =/


 

På flyget dit =)


         


Lite blandade bilder =)


               


En kväll i protaras, grannbyn =)

   


jag och syster <3

     


   


CYPERN 2012 <3



På stranden =)


   


Ayia Napa, första gången =)

       


Coolt djur !


 


Ayia Napa för andra gången och sista kvällen, som helt klart var en av  de bästa! Det var så härligt och galet samtidigt, tala om röj haha =P

     

=)

Av Elin Olsson - 11 augusti 2012 13:06

Goda drinkar i Ayia napa =)

Av Elin Olsson - 9 augusti 2012 17:47

..På cypern Ska spenderas i Ayia napa! Så snart åker viiiiiiiiiii till festernas stad numero uno!! XD

Ovido - Quiz & Flashcards