elinolsson91

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Olsson - 20 augusti 2012 22:24

Imorgon så är det kursstart, ska bli kul att komma tillbaka till skolan igen.

Nu börjar vi nämligen med våra inriktningar,

då jag valde medieproduktion så börjar vi imorgon och inte idag som många andra i min klass gjorde,

men imon vid 10 så börjar jag =) blir nog bra !

Ciao*

Av Elin Olsson - 20 augusti 2012 15:51

   

Igår så var jag på Hockey! Hv71 mot Bratislava, 2-0 blev det! Fick platser på andra rad, där sitter man ju som en prinsessa på första parkett =D Nöjd! Men dock så var det lite kallt, som alltid =P

Idag kommer min Annie heeemm! saknat henne =P

Av Elin Olsson - 18 augusti 2012 15:38

Ikväll ska vi på två 40-års kalas på samma kväll, vi får åka emellan =P hehh men det blir kul! Fullt ös medvetslös! =P


 

Av Elin Olsson - 17 augusti 2012 21:15

     


Vill tillbaka till CYPERN!!!!!  XD <3

Av Elin Olsson - 17 augusti 2012 19:41

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med teater, paj och vin =D

 

Av Elin Olsson - 17 augusti 2012 12:01

Har nu gjort cupcakes igen, denna gången blev det några som jag inte ha testat att göra innan, med cocos och citron, goda blev dom iallafall =) Hannah var framme i första stund och ville slicka ur smeten ur skålen =P haha. Annars har jag pluggat lite idag också.

I eftermiddag ska jag till Linn en sväng !

Ikväll blir det teater på tv och ost&skink paj,  mys!

Blir nog en bra helg detta! För imorgon ska vi på 40-års kalas gånger två! Både Moster och Pernilla fyller 40 =)


Sen är det sjukt att vi redan har varit hemma i Sverige i en vecka, åkte ju hem från Cypern i Fredags och var i Sverige runt kl 18.. Gud vad tiden går fort alltså!!  =P

Ha det gott!

..

Av Elin Olsson - 17 augusti 2012 11:55

It does not help to say you do not want any contact with me,

you want to forget what we had.

Because I remember! It is I who stands here with a crushed,

bleeding heart and wanted to have an affirmative answer,

but I got the opposite
How should we proceed, how can I live my life without you?

I will not forget, do not forget the little good times we had.

But I begin to realize  that I should probably start doing the same and try to move on,

because I will never get you back ...

Av Elin Olsson - 15 augusti 2012 14:41

Pluggar, pluggar, pluggar!!!
Ikväll ska jag se fotboll med Tessan på mezza =)

Ovido - Quiz & Flashcards