elinolsson91

Alla inlägg under juli 2012

Av Elin Olsson - 9 juli 2012 19:31

Tjäänare! Har nyss käkat , innan det så var jag och fikade hos Tessan, negerbollar och bullar i mängder blev det, kaffe såklart också! =) Innan dess jobbade jag 5-14, tala om att jag höll på att dö av trötthet typ vid elva tiden, men får skylla sig själv när man är uppe till fem =P

Som sagt, det blev ju en liten spontantur till Västervik i Lördags plus utgång, väldigt spontant sådär, kom iväg typ halv nio och var där typ 2 h senare =P Här kommer lite bilder ifrån kvällen och Palladium =)



 


 


 


 


   


Det blev en jättebra kväll, hade verkligen jätteroligt! Stället stängde vid tre så då började vi gå hem mot båten, på vägen hem så hände en liten olycka när jag skulle känna på vattnet i hamnen, (Eddies fel!) jag halkade på en hal sten i vattnet och skar upp halva stortån ! AAAAAJJJ! Så har plåstrat om han ordentligt nu, det blödde ju satan! =P

Kom inte i säng förens vid 05 tiden, inte konstigt att jag var trött när jag vaknade =P

tack för en kul kväll iallafall. Vi tog en glasspaus på vägen hem också =P


   


Pöss & Ciao*

Av Elin Olsson - 8 juli 2012 19:31

Det blev en liten spontantripp till Västervik igår. Jimmy och Annie kom på att de och jag och eddie skulle till Västervik och gå ut där och bo på Jimmys båt. Det blev en billig resa denna helgen med, skönt när det är lite spontant sådär =)

Så vi åkte dit runt kl åtta, kom till Västervik vid tio halv elva, så satt vi och förfestade lite i båten sen gick vi till ett ställe där det skulle vara bra drag, Palladium =) Träffade Steve där som jag inte träffat sen Korfu =) Kul!

hade jätte kul ute där iallafall, gick hem vid tre till båten, sen regnade det hela natten =) Vi åkte hem idag vid tre med ett stop med glasspaus =) berättar mer senare, ska sova tidigt idag för jag ska jobba vid 05 imorgon =P

Av Elin Olsson - 7 juli 2012 14:55

  

Idag har jag gjort cupcakes för första gången, det var inte så jättesvårt, men det blev gott! Så bjöd familjen och Morbror Martin på cupcakes i förmiddags =) ..




Ikväll ska jag träffa Annie förmodligen =) Puss på det! *

Av Elin Olsson - 7 juli 2012 13:15

Jag känner mig trasig utan dig! ='(

Av Elin Olsson - 6 juli 2012 23:30

Emil har varit här och sett på film med mig =) Först såg vi på "Sho bree" sen på "Niceville". Båda två var bra men på olika sätt, sen blev det paninis med =) Najs!

.

Av Elin Olsson - 5 juli 2012 21:03

Jag vill inte sluta drömma......! <3

=S

Av Elin Olsson - 4 juli 2012 12:03

Min syster både hallucinerar och tror att hon kan dansa magdans =P

Av Elin Olsson - 4 juli 2012 10:00

Det var en trött Elin som vaknade vid halv tio idag =P Astrött efter nattens jobb tills 02! Men det är väl bara att fortsätta jobba, börjar ju snart ett nytt pass idag 13-23 bara som tur är =P

Nu får det bli lite kaffe så att jag vaknar till =)

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards