elinolsson91

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Elin Olsson - 3 juli 2012 11:46

Sitter här nu och har fixat lite hemma =) Ska snart fixa mig och åka iväg mot QPC, idag ska jag jobba länge, ifrån 13-02 inatt, blir nog jobbigt, men vad gör man inte för lite pengar =P Hahhaha,

Min syster har också sökt jobb på QPC nu, OMG! Hannah som hatar att skita ner sig =D Får se hur detta kommer gå =P

Av Elin Olsson - 3 juli 2012 11:37


 


   


I Lördags tog vi cyklarna ner till stranden, Annie skjutsade mig på pakethållaren, fan vad ont i låren jag hade dagen efter  =P Vi låg på stranden i tre-fyra timmar, det kändes som att man var utomlands! Det var runt 20-25 grader, dock var vattnet väldigt kallt (tyckte jag!)Har inbte badat i Sverige på typ två år! Sen så var deet massa tång också, men jag kom tillslut i vattnet =P

 


När vi hade handlat och kommit tillbaka till stugan igen så köpte vi jordgubbar =) Sen duschade jag, åt pan pizza och gjorde mig iordning inför kvällen . Det blev Borgholms stadshotell, hade först tänkt gå till harrys, men de serverade ingen mat där =P


 


Wiiee! =D



   


Hamnen! <3 Jag älskar att bara gå runt i en hamn och se p¨å himlen och alla fina båtar! Då önskar man att man skulle haft en egen båt =P



 


   


Borgholm! Tack för en bra kväll och helg =) <3

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards