elinolsson91

Alla inlägg under mars 2012

Av Elin Olsson - 21 mars 2012 22:47

Idag har jag jobbat på qpc, skönt att få in lite pengar, har jobbat iallafall tre dagar denna månaden, bättre än inget! Och det blir ju lite pengar in =)Jag och mamma var på ljusparty hos Anki också, trevligt! Blev lite nya ljus inköpta!Sen kom Linus och hämtade upp mig och vi åkte och köpte pizza på pinochio =P gött! Imorgon är jag hel-ledig, ska bli skönt att vara ledig, men ska plugga =) god natt <3

Av Elin Olsson - 21 mars 2012 17:30

En dag i mitt liv när jag har luggen på fel sida = Den här dagen gick åt helvete! =P

Jag har sådan otur, eller så lider jag av grov klantighet!

Jag höll på att snubbla iag på jobbet, skulle slått mig jätemycket om jag inte fått tillbax balansen!
Jag brände mig på armen på en jävla värmepistol - AJJ!!

Jag slog mig på smalbenet så in i tusan =P

Sist men inte minst så hade jag grym mensvärk!

Hela dagen har hittills gått helt åt helvete! Får se hur resten av dagen går =P HAHaha!!

Av Elin Olsson - 20 mars 2012 10:00

Trodde att detta skulle bli en stress-fri morgon, men icke!

Jag blev väckt runt kl halv sju, sa hejdå och somnade om ensam tills typ halv nio, gick upp, hade inte direkt bråttom utan kände att jag kunde ta det rättsålugnt =PNär jag satt och åt och gick in på facebook för 15 min sen, så så jag att vårat möte med företaget var flyttat till 12-13 istället för 13-14 som det var först, detta betyder lltså att jag måste vara klar om tjugio min och stressa ner till tåget, dessutom hinna förbi på mammas jobb och lämna pengar..  Så min sköna sovmorgonen blev bara till att jag får stressa , stressa STRESSA! =P  ÅÅÅÅåååhhh!

Av Elin Olsson - 19 mars 2012 19:47

Hejsan!

Idag var jag på återbesök hos läkaren. Gjorde ett besök där för någon månad sedan beroende på att jag nyser mycket på morgonen och att det ofta kliar i min näsa,  skulle fått operera om det blivit värre.. Mådde inte så bra av bedövningen förra gången, blev illa mående och yr och alldeles blek och fick vara hemma förra gången.

Men idag så gjorde jag samma undersökning, fast utan bedövning, gjorde ont och var obehagligt men det gick ju, och jag behövde inte göra någon operation vad det ser ut som nu, för svullnaden har gått ner. Fick ett annat nässpray som jag ska testa ett tag nu, och komma tillbaka om ca. 3 månader.

Så det kändes bra och det var skönt att inte behöva må dåligt efter, så mamma som följt med mig till läkaren skjutssade ner mig vid nio till stationen =) Skulle ha föreläsning vid 10-12 idag, det handlade om utvecklad organisationskommunikation =) Efter föreläsningen träffades vi för att gå igenom vårt grupparbete, vi ska göra ett besök hos ett företag imorgon och ska ställa frågor och göra lite research =)

När jag kom hem var Hannah hemma, vi såg på en film sen skjutssade jag ner henne till hemmakväll, innan jag satte mig en stund för att plugga .

Nu har jag och mamma ätit lite och nu ska vi se lite på tv . Senare kommer Linus hit =)

Nu har ni fått lite update ifrån mig! Imorgon blir det skola och besök på företaget och på Onsdag så ska jag jobba lite på QPC =)

Ciao* <3

=)

Av Elin Olsson - 19 mars 2012 19:45

En "spis-disktrasa" löser alla problem!

.

Av Elin Olsson - 18 mars 2012 16:19

Helgen har rullat på, den har gått snabbt men har vart fylld med mycket, så den har ändå gått långsamt på något vis..

Nu ska jag försöka sätta mig ner och plugga någon timme, så man kommer någon vart med läsandet =)


I am happy, maybe I have learned to begin to feel happiness again ..

18

Av Elin Olsson - 18 mars 2012 13:51

Slö-Söndag =)

Av Elin Olsson - 17 mars 2012 14:01

Hejhej! Dagen igår var bra, åkte först ner till stan för att hämta mina omklackade skor och hämta ut mina nya linser som jag har beställt =) Jag hade också föreläsning i Jönköping vid 13-15, om varumärken bland annat =) Vi skulle träffats och pratat om grupparbetet egentligen men det blev inte så , så jag åkte hem och pappa hämtade mig vid stationen =) Blev lite fika och kaffe, senare kom Martin och Linus, vi skulle käka lite taco innan kvällens förfest satte igång, vid åtta halv nio kom de första, blev en väldigt bra förfest tycker jag! Vid elvatiden åkte vi ner till hotellet, det var rättså bra ös där nere med, men inte så jättemycket folk..

Idag så var vi hos Morbror Martin på en försenad födelsedagsfika =) Det blev kaffe och vetelängd!

Ikväll blir det nog lugnt, ska väl se på film eller något =)

   

   

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards