elinolsson91

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Elin Olsson - 9 mars 2012 13:01

Just nu sitter jag och dricker kaffe och ser lite på "Dirty Dancing" med Hannah, en riktig klassiker är det ju! Och lika bra varje gång man ser den!

Innan idag var jag ute och gick en stund, sen gick jag hem för att duscha, sen gjorde jag scones åt mig och min sjuka syster som är hemma ifrån skolan idag (sconesen har ni redan fått bildbevis på hur dom blev =) ) Sen fixade jag iordning mig och gjorde iordning lite här hemma, och så pluggade jag med.. Nu var pappa hemma på lunch med! Så efter lunchen nu ska jag ta och sätta igång att plugga på allvar, innan jag ska på stan med mamma idag vid fem.. =)

Får väl se om det blir en iphone eller inte, vem vet? Vi får väl se =P

Annars så blir det en lugn kväll för oss ikväll, hannah är ju dålig och jag lite sådär, trött med..


Någonting jag tänkt på är hur det skulle kännas att bo i en annan stad!?

Jag menar, jag har bort i samma hus på samma ställe enda sen jag föddes, vi har aldrig flyttat på oss en milimeter. Pappa bodde också på samma ställe enda tills han flyttade hemifrån, medans mamma flyttade runt väldigt mycket enda tills vi slog oss ner här.. Kan det vara ärftligt på något sätt?? =P Frågan är om jag också kommer att bo på samma ställe hela livet?? jag vill INTE bo i Nässjö hela livet, jag vill flytta, se nya platser och testa olika saker.. vad skulle sägas om kanske Kalmar, eller Göteborg? Jag skulle tackar JA direkt! Vill bo borta ett tag och sen, visst, man kan flytta tillbaka hit och bo nåonstans i närheten, i exempelvis Jönköping? =)

Jag är rädd för att mitt liv ska bli tråkigt och förutsägbart! Jag vill bort och träffa nya människor och se nya platser! =D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards