elinolsson91

Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Elin Olsson - 11 oktober 2014 14:26

Första veckan på praktiken är nu gjord, den har varit händelserik och jag har lärt mig lite nya saker! Har bland annat lärt mig att ta manuellt blodtryck och har även fått testa att sticka (ta blodprov). Jag trivs och börjar känna mig lite hemma på avdelningen nu! =)

Igår gjorde jag min första kväll som bartender på hotellet, det var rättså mycket folk och det blev rätt mycket att göra, så har jag lärt mig att göra några drinkar iallafall =P ikväll blir det nog mer folk och fler drinkar att lära sig, kul!


Idag så har jag inte gjort så jättemycket än sålänge, jag och daniel tog en promenad ner till stan innan och tog en fika på Elsies bland annat =) Nu ska jag plugga lite, har en uppgift i Etik att göra =)

Ikväll innan jobbet ska jag förbi en sväng hos Martin och Sophie på inflyttningsfest =)

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards