elinolsson91

Alla inlägg under juli 2014

Av Elin Olsson - 11 juli 2014 18:13

Har spenderat hela dagen i stensjön! Så mysigt! Badade också för första gången i år (vet jag är seg på att börja bada)
Så det var najs!
Nu ska jag hoppa in i duschen för snart blir det fest! =)

Av Elin Olsson - 10 juli 2014 18:13

Bakat lite hasselnöt-och morotsmuffins idag, de blev goda! =)
Även vart ute och gått med en vän

Av Elin Olsson - 9 juli 2014 11:39

Jobb idag till halv tre, sen ska jag ner och handla =)
Ikväll kommer två fina vänner hem till mig på lite middag och mys! =P

<3

Av Elin Olsson - 8 juli 2014 17:36

Vi tänker på dig ...!

Av Elin Olsson - 7 juli 2014 21:28

Hemma nu efter en jobbkväll! har gått bra!

Nu blir det fruktstund och Lotta på Liseberg på tv =)


Gud vad det har åskat ikväll alltså! lite läskigt att åka runt genom halva stan när det åskar som tusan! då vill man hellre sitta hemma och mysa under en filt faktiskt =P

.

Av Elin Olsson - 7 juli 2014 18:59

Jobbar kväll ikväll, skönt att ha lite av dagen ledig, hunnit fika med Annie, handlat, och sen har jag även hunnit med att sola lite med!! Härligt =)

Av Elin Olsson - 6 juli 2014 19:59

Skönt med en lugn dag idag, man blir ju rätt trött av att jobba till 03, Hannah sov hos mig inatt. Vi åt frukost på balkongen i morse! Mys och så varmt ochskönt! 

Hann även med att gå en runda runt sjön, sen gick jag hem och städade hela lägenheten.

 

Nu sitter jag hemma hos min föräldrar, har just ätit lite gott, mys! =)

Av Elin Olsson - 5 juli 2014 16:28

Denna dag bestämde vi oss lite snabbt för att åka in till Jönköping! Det blev många inköp och en del fynd!
Åt god grillbuffe på Red Lion på gågatan , sen gick vi genom stan!
Det var matmässa i jönköpingscity idag, med en massa mat från olika länder, så mysigt att bara gå runt och känna på stämningen! Jag och syster köpte såklart churros, ett måste!! =)
Sen blev det även en Iced Coffe på espressohouse innan hemgång =P

Ovido - Quiz & Flashcards