elinolsson91

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

=)

Av Elin Olsson - 27 februari 2014 18:42

Vaknade upp med världens träningsvärk idag hahha =P
Men jag tog mig bort till gymmet även idag, idag blev det träning med Tessan! Gick fin fint!!
Sen har jag suttit hemma och pluggat idag, har just skickat in den första uppgiften i vård och omsorgsarbete =)
Sen fick jag jättelust att baka! Så jag slängde ihop en bulldeg =P
Asfina och goda bullar!!!

 
 
Ingen bild

Pernilla

6 mars 2014 17:27

Om di får mer lust o baka så finns massa plats här i vår magar...;-)

Elin Olsson

6 mars 2014 20:45

Hehh ja visst! Det är bara att säga till =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 16:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8113257400"

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 11:46

Ledig dag idag! Tvättat lite och städat! I eftermiddag blir det en promenad i det sköna vädret med syster! Ikväll ska jag jobba på hemtjänsten! Bra dag! =) ...

Av Elin Olsson - 8 mars 2015 20:25

igår så blev de en sväng på hotellet med ett tio tal vänner, vi gick även förbi Amandi ! Det var kul! =) Idag såg jag och Daniel på Vasa loppet och sen åkte vi på bandy i Vetlanda! Efter det åkte jag hem till Hannah och färgade mitt hår, skulle fä...

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 18:05

Feest ikväll!!

Jkp

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 16:20


idag blev det lite shopping i Jönköping =) Även fika på weinerkonditoriet =) Ikväll blire Feeeest!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards