elinolsson91

Direktlänk till inlägg 26 februari 2014

Onsdag

Av Elin Olsson - 26 februari 2014 14:31

Idag gick jag upp tidigt, redan vid halv sju började jag och Annie träna, så det blev både att träna lite armar och rumpa!

Kommer nog kännas ordentligt imorgon, då ska jag och Tessan träna!

Var hemma och gjorde iordning mig och duschade, sen gick jag ner till stan för att träffa Tessan vid nio =) Det blev frukost på Thimons idag, sen pluggade vi en stund också, gick bra!

Har börjat på uppgift 2 i Psykiatrin nu, kul!

Så vi satt där och pluggade och tjötade lite, och nu fortsätter jag plugga hemma =P



Make.Love.Not.War

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 16:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8113257400"

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 11:46

Ledig dag idag! Tvättat lite och städat! I eftermiddag blir det en promenad i det sköna vädret med syster! Ikväll ska jag jobba på hemtjänsten! Bra dag! =) ...

Av Elin Olsson - 8 mars 2015 20:25

igår så blev de en sväng på hotellet med ett tio tal vänner, vi gick även förbi Amandi ! Det var kul! =) Idag såg jag och Daniel på Vasa loppet och sen åkte vi på bandy i Vetlanda! Efter det åkte jag hem till Hannah och färgade mitt hår, skulle fä...

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 18:05

Feest ikväll!!

Jkp

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 16:20


idag blev det lite shopping i Jönköping =) Även fika på weinerkonditoriet =) Ikväll blire Feeeest!!! ...

Ovido - Quiz & Flashcards