elinolsson91

Alla inlägg under oktober 2013

.

Av Elin Olsson - 19 oktober 2013 22:30

Jobba, JobBBA, JOBBA!!! =)

..

Av Elin Olsson - 19 oktober 2013 21:30

 



Wieee! =)



Jobbet väntar strax!


Av Elin Olsson - 19 oktober 2013 17:55

Mys lördag idag, var på stan med Tessan innan, fikade lite, den fick vi hem och gjorde chokladbollar som smakade nästan som choklad =P
Nu sitter jag framför brasan och läser!
Ikväll blir det jobb på hotellet !

Av Elin Olsson - 18 oktober 2013 17:24

Har jobbat på dagis idag, ett lite kortare pass! Ikväll är det dags för ett jobb pass till, fast på hotellet =)

Dagarna rullar på och det går så snabbt nu tycker jag, snart är vi inne i november och jag blir snart ett helt år äldre =P och sen efter det så är det ju snart jul!

Gjorde iallafall ett slutgiltigt val igår, synd kanske men så är det ibland... Nu har jag iallafall två och en halv månad på mig innan det är nytt år, så ska försöka hålla mitt löfte till mig själv =P

Av Elin Olsson - 17 oktober 2013 15:29

Nu är det dags att baka kände jag, det var ett tag sedan! =P
Så idg ska jag baka kladdkaka med jordnötskräm och ganache! =)

.

Av Elin Olsson - 16 oktober 2013 23:31

Söööt! =D

Av Elin Olsson - 16 oktober 2013 23:28

Blev presenterad för finaste Arne katten idag, han är jättesöt!!!

[Bild]

Lyx

Av Elin Olsson - 16 oktober 2013 16:17

Vardags lyx i Malmö! Blev nyss bjuden på kaffe på Malmö högskola =D

Ovido - Quiz & Flashcards